Câmara de Graduação (CEG)

Coordenação: Prof. Dr. Maurício Lourenção Garcia
Vice-coordenação: Prof. Dr. Emiliano Castro de Oliveira

A Câmara de Graduação (CEG) é órgão consultivo e deliberativo vinculado à Congregação de cada Unidade Universitária e ao Conselho de Graduação. Destina-se a propor, planejar e coordenar as políticas e as ações da graduação do Campus Baixada Santista, submetendo-as à Congregação do Campus e ao Conselho de Graduação da universidade. Make huge money above your imagination, I want to inform you of the latest and interesting facts of GETTING RICH ABOVE YOUR IMAGINATION, have you ever heard about DARK WEB, you can google it to understand better. We are Russian Hackers from the dark web and we offer different types of hacking services, follow the link for more details. GET OVER $100,000 MONTHLY THROUGH BANK TRANSFER HACKERS AND CLONE ATM CLONED CARDS. The North Korea has been benefiting from this scheme and recently hacked banks over $2 Billion USD which you can confirm it on google. WELCOME; Come and make your dream life a reality.

A CEG dá suporte aos cursos atualmente ministrados no Campus Baixada Santista:

I - Bacharelado Interdisciplinar Ciências e Tecnologia - ênfase em Ciências do Mar;
II - Engenharia de Petróleo;
III - Engenharia Ambiental;
IV - Educação Física – bacharelado saúde;
V - Fisioterapia;
VI - Nutrição;
VII - Psicologia;
VIII - Serviço Social;
IX - Terapia Ocupacional.